"Meer dan 3129 artikelen over Het Nieuwe Werken"

Werken 2.0

Nieuws


Acht redenen voor gemeenten om te starten met web 2.0

Acht redenen voor gemeenten om te starten met web 2.0


Web 2.0 biedt gemeenten veel kansen. Gemeenten die projecten opstarten om websites te (laten) ontwikkelen moeten niet langer alleen web 1.0-oplossingen overwegen op basis van vaak dure contentmanagementsystemen. Nadrukkelijk moeten gemeenten de inzet van web 2.0 onderzoeken. In dit artikel krijgt u acht redenen om als gemeente te starten met web 2.0.
  1. Web 2.0 is niet langer een hype
  2. Web 2.0 is voordelig
  3. Met Web 2.0 eenvoudig en voordelig informatie ontsluiten vanuit de backoffice
  4. Met Web 2.0 beter samenwerken door delen van informatie
  5. Aanbieden van informatie op maat met web 2.0
  6. Met Web 2.0 bereikt de gemeente de jongere generatie
  7. Crowdsourcen maakt informatie verkrijgen effectief en efficiënt
  8. Web 2.0 vergroot de betrokkenheid van burgers
Lees hier het volledige artikel

Bron: VerseOverheid.nl,9 maart 2009 door Martin Borman

Tags: cloud computing, overheid, web 2.0, voordelen

Deel dit artikel via Email Deel dit artikel op Twitter Deel dit artikel op Facebook Deel dit artikel op Hyves Deel dit artikel op LinkedIn Deel dit artikel op NuJij.nl
0 reacties


Vertel ons hoe u erover denkt


Plaats een reactie met uw LinkedIn account Klik op de LinkedIn button om een reactie te plaatsen


Gerelateerd Nieuws

Onderschat HR de opkomende robotisering? Onderschat HR de opkomende robotisering?

Een op drie werknemers beweegt nauwelijks op werkdag Een op drie werknemers beweegt nauwelijks op werkdag

5 Grootste misvattingen over secretaresses 5 Grootste misvattingen over secretaresses

Vooral vrouwen zijn meer gaan thuiswerken Vooral vrouwen zijn meer gaan thuiswerken

Werkgever mag einde maken aan thuiswerken bij slecht functioneren Werkgever mag einde maken aan thuiswerken bij slecht functioneren

Is de hele dag staand werken wel zo gezond? Is de hele dag staand werken wel zo gezond?

Een beter werk-privébalans? Hier zijn 4 tips. Een beter werk-privébalans? Hier zijn 4 tips.

Gerelateerde Blogs

Vertrouwen in een virtuele werkomgeving (Deel 1)

hnwblog

Wanneer je met een team mensen samenwerkt aan een gezamenlijk doel moet je elkaar kunnen vertrouwen. En om dat vertrouwen op te bouwen, is tijd nodig en moet je elkaar goed leren kennen. Maar 'vertrouwen', wat is dat? Bedoelen we allemaal hetzelfde a...


Afwijken van het proces: Organisatorische olifantenpaadjes

hnwblog

Olifantenpaadjes zijn er in allerlei soorten en maten: Fysieke olifantenpaadjes (de uitgesleten paadjes in het gras), sociale olifantenpaadjes (gedragspatronen die we niet verwachten of gepland hadden) en olifantenpaadjes in organisaties, waar mensen...


Het Nieuwe Werken eist persoonlijke effectiviteit (I)

hnwblog

Persoonlijke effectiviteit is cruciaal om het Nieuwe Werken te laten slagen, maar wat is dat eigenlijk, persoonlijke effectiviteit? Aangezien de hoeveelheid tijd en energie die een medewerker beschikbaar heeft constant is, zit de crux hem er dus in o...