"Meer dan 3059 artikelen over Het Nieuwe Werken"

Werken 2.0

Nieuws


Ronald van den Hoff, horeca- en internetondernemer en -strategist

Ronald van den Hoff, horeca- en internetondernemer en -strategist


Ronald van den Hoff is co-owner van CDEF Holding BV, druk bezet horeca- en internetondernemer en enthousiast webtrend-strategist. Hij publiceert columns op Elseviers' Misset Horeca, Kluwers Accokrant en blogt op diverse toonaangevende platforms, waaronder Kluwer's Molblog en zijn eigen veelgelezen weblog. Daarnaast is hij regelmatig gastspreker op de Erasmus Universiteit Rotterdam, de Hogere Hotelschool Den Haag en andere opleidingsinstituten. Ronald spreekt veel op congressen, trendsessies en thinktanks en is ook nog bestuurlijk actief binnen Koninklijk Horeca Nederland, bij de Stichting Copyright & (Nieuwe) Media en als lid van de Branche Adviesraad van Tempo Team.

Ronald studeerde aan de Hogere Hotelschool te Den Haag en is sinds 1985 zelfstandig ondernemer. Voor die tijd bekleedde hij diverse managementposities in de reiswereld en de internationale hotellerie.

Zijn favoriete onderwerpen zijn trendslation, innovatie, de New-value chain, het begrip Blue Ocean, WEB2.0, de sociale media, Enterprise2.0, Het nieuwe werken, Geo Branding, Nieuwe Business modellen en het Corporate Story Model.

Cada dia es una fiesta

CDEF Holding BV is actief in het innoveren, faciliteren en optimaliseren van communicatie. Het bedrijf is actief in de wereld van hospitality, opleidingen, internetcommunicatie & sociale media.Het nieuwste initiatief is Mindz.com, een collaborative software platform, die meshworking mogelijk maakt.

Ronald van den Hoff over de naam van zijn onderneming: Cada dia es una fiesta betekent, vertaald vanuit het Spaans: Iedere dag is een feest. Een feest om te mogen werken aan alle activiteiten die ons zo boeien. Onze filosofie is dat we, zowel in ons werk als privé, vooral die dingen willen doen die we echt heel leuk vinden. In dingen die je leuk vindt, ben je vaak ook erg goed. Daarom passen wij de systemen en processen continue aan op de mensen in onze organisatie en niet andersom.'


Tags: lifehacking, internetondernemer, ronald van den hoff

Deel dit artikel via Email Deel dit artikel op Twitter Deel dit artikel op Facebook Deel dit artikel op Hyves Deel dit artikel op LinkedIn Deel dit artikel op NuJij.nl
0 reacties


Vertel ons hoe u erover denkt


Plaats een reactie met uw LinkedIn account Klik op de LinkedIn button om een reactie te plaatsen


Gerelateerd Nieuws

Anders werken begint van binnen Anders werken begint van binnen

Tevreden werknemers door dans en zang? Tevreden werknemers door dans en zang?

Zelfstandige zonder pensioen en aov? Zelfstandige zonder pensioen en aov?

Geen werk-privé balans voor driekwart ondernemers Geen werk-privé balans voor driekwart ondernemers

Hoe krijg je je mensen mee in digitaliseren? Hoe krijg je je mensen mee in digitaliseren?

5 Strategieën voor betere balans werkdruk 5 Strategieën voor betere balans werkdruk

Neemt de robot onze banen over? Neemt de robot onze banen over?

Gerelateerde Blogs

Vertrouwen in een virtuele werkomgeving (Deel 1)

hnwblog

Wanneer je met een team mensen samenwerkt aan een gezamenlijk doel moet je elkaar kunnen vertrouwen. En om dat vertrouwen op te bouwen, is tijd nodig en moet je elkaar goed leren kennen. Maar 'vertrouwen', wat is dat? Bedoelen we allemaal hetzelfde a...


Afwijken van het proces: Organisatorische olifantenpaadjes

hnwblog

Olifantenpaadjes zijn er in allerlei soorten en maten: Fysieke olifantenpaadjes (de uitgesleten paadjes in het gras), sociale olifantenpaadjes (gedragspatronen die we niet verwachten of gepland hadden) en olifantenpaadjes in organisaties, waar mensen...


Het Nieuwe Werken eist persoonlijke effectiviteit (I)

hnwblog

Persoonlijke effectiviteit is cruciaal om het Nieuwe Werken te laten slagen, maar wat is dat eigenlijk, persoonlijke effectiviteit? Aangezien de hoeveelheid tijd en energie die een medewerker beschikbaar heeft constant is, zit de crux hem er dus in o...