"Meer dan 3016 artikelen over Het Nieuwe Werken"

Werken 2.0

Nieuws


Community voor 'het nieuwe werken' opgericht

Community voor 'het nieuwe werken' opgericht


Experts op het gebied van ICT, HRM, facilitaire zaken en strategisch management hebben een online platform opgericht waar kennis wordt gedeeld op het gebied van ‘het nieuwe werken'.

De community Vernieuwing in Werk geheten bestaat inmiddels uit meer dan zestig personen. Veel informatie over het nieuwe werken is beschikbaar via individuele blogs, commerciële websites en evenementen. Omdat het nieuwe werken vaak alleen vanuit de eigen expertise wordt benaderd, besloten de initiatiefnemers de krachten te bundelen.
Kennisuitwisseling vindt zowel virtueel als fysiek plaats. Begin april is een groep professionals voor het eerst bij elkaar gekomen. Het is de bedoeling dat de experts maandelijks bij elkaar komt om inspiratie op te doen, discussies te voeren over vernieuwing in werk en ingebrachte klantcases te bespreken. Geïnteresseerde experts, leveranciers, klanten, eindgebruikers en studenten kunnen zich aansluiten bij de community via VernieuwinginWerk.nl.
Bron: Automatiseringsgids.nl, 25 juni 2009 door Esther Schop

Tags: het nieuwe werken, community

Deel dit artikel via Email Deel dit artikel op Twitter Deel dit artikel op Facebook Deel dit artikel op Hyves Deel dit artikel op LinkedIn Deel dit artikel op NuJij.nl
0 reacties


Vertel ons hoe u erover denkt


Plaats een reactie met uw LinkedIn account Klik op de LinkedIn button om een reactie te plaatsen


Gerelateerd Nieuws

8 Tips om burn-out te voorkomen 8 Tips om burn-out te voorkomen

Te veel flexibiliteit leidt tot stress en onzekerheid Te veel flexibiliteit leidt tot stress en onzekerheid

5 Redenen waarom je wel kiest voor zelfsturing in je organisatie 5 Redenen waarom je wel kiest voor zelfsturing in je organisatie

'Flexibilisering is gifpil' 'Flexibilisering is gifpil'

Ook opdrachtgevers zijn verantwoordelijk voor gezonde werkomgeving Ook opdrachtgevers zijn verantwoordelijk voor gezonde werkomgeving

7 Prioriteiten voor het managen van professionals 7 Prioriteiten voor het managen van professionals

Twee derde van organisaties heeft geen solide vitaliteitsbeleid Twee derde van organisaties heeft geen solide vitaliteitsbeleid

Gerelateerde Blogs

Vertrouwen in een virtuele werkomgeving (Deel 1)

hnwblog

Wanneer je met een team mensen samenwerkt aan een gezamenlijk doel moet je elkaar kunnen vertrouwen. En om dat vertrouwen op te bouwen, is tijd nodig en moet je elkaar goed leren kennen. Maar 'vertrouwen', wat is dat? Bedoelen we allemaal hetzelfde a...


Afwijken van het proces: Organisatorische olifantenpaadjes

hnwblog

Olifantenpaadjes zijn er in allerlei soorten en maten: Fysieke olifantenpaadjes (de uitgesleten paadjes in het gras), sociale olifantenpaadjes (gedragspatronen die we niet verwachten of gepland hadden) en olifantenpaadjes in organisaties, waar mensen...


Het Nieuwe Werken eist persoonlijke effectiviteit (I)

hnwblog

Persoonlijke effectiviteit is cruciaal om het Nieuwe Werken te laten slagen, maar wat is dat eigenlijk, persoonlijke effectiviteit? Aangezien de hoeveelheid tijd en energie die een medewerker beschikbaar heeft constant is, zit de crux hem er dus in o...