"Meer dan 3159 artikelen over Het Nieuwe Werken"

Werken 2.0

Nieuws


De echte praktijk van Social Software - 17 november 2009

De echte praktijk van Social Software - 17 november 2009


Locatie: IBM Nederland (in het IBM Forum)
Johan Huizingalaan 765
1066 VH Amsterdam
Datum: dinsdag 17 november
Tijd: 13.00 - 17.00 uur
Kosten: Gratis
Keynote speaker: Harry van Dorenmalen, Algemeen Directeur IBM Nederland

Enterprise 2.0 cases maken de praktische waarde inzichtelijk

Social Software alleen voor uw kinderen? Wij denken van niet! Leer tijdens deze sessie over hoe social software in een zakelijke setting kan bijdragen aan het slimmer, sneller en competitiever worden van uw organisatie. Met praktijkcases van de NS, Sogeti en RealConnections krijgt u voorbeelden over hoe wordt gewerkt met 2.0 gereedschappen en welke voordelen daarbij worden behaald. We gaan u tijdens deze sessie niet uitleggen wat social software is, maar hoe het praktisch van waarde wordt voor uw organisatie!

Doel van de sessie
Making it real. U krijgt echte Social Software voorbeelden van échte bedrijven te zien. U hoort wat daar in de praktijk de voordelen van zijn. Doel is om u te enthousiasmeren en te laten zien dat Social Software ook voor u binnen handbereik ligt. Denkt u hierbij aan 2.0 gereedschappen als persoonlijke kennisprofielen, communities en blogs.

Interessant voor
Wij heten iedere professional die geinteresseerd is in Social Software voor zakelijk gebruik van harte welkom. De sessie is met name interessant voor IT managers, consultants en lijnmanagers. Houdt u er rekening mee dat het geen technische sessie betreft. De praktijk staat centraal!

Deze inhoudelijke sessie wordt georganiseerd door Kennisportal.com in samenwerking met IBM Nederland. Tevens zijn onderstaande organisaties gevraagd om hun expertise en ervaringen met u als professional te delen.

Meer informatie & inschrijven

Deze inhoudelijke sessie wordt georganiseerd door Kennisportal.com in samenwerking met IBM Nederland. Tevens zijn onderstaande organisaties gevraagd om hun expertise en ervaringen met u als professional te delen.
Meer informatie & inschrijven
Tags: praktijkvoorbeeld, social software

Deel dit artikel via Email Deel dit artikel op Twitter Deel dit artikel op Facebook Deel dit artikel op Hyves Deel dit artikel op LinkedIn Deel dit artikel op NuJij.nl
0 reacties


Vertel ons hoe u erover denkt


Plaats een reactie met uw LinkedIn account Klik op de LinkedIn button om een reactie te plaatsen


Gerelateerd Nieuws

Thuiswerkende ambtenaren zijn eenzamer en minder betrokken Thuiswerkende ambtenaren zijn eenzamer en minder betrokken

Veranderingen in organisatie verlammen werknemers Veranderingen in organisatie verlammen werknemers

Manager mag zijn mensen aanspreken op hun levensstijl Manager mag zijn mensen aanspreken op hun levensstijl

Manager geeft verkeerd voorbeeld werk-privébalans Manager geeft verkeerd voorbeeld werk-privébalans

40 procent Nederlanders werkt wel eens thuis 40 procent Nederlanders werkt wel eens thuis

Deeltijdwerk heeft een keerzijde Deeltijdwerk heeft een keerzijde

4 tips voor ouders die flexibel willen werken 4 tips voor ouders die flexibel willen werken

Gerelateerde Blogs

Vertrouwen in een virtuele werkomgeving (Deel 1)

hnwblog

Wanneer je met een team mensen samenwerkt aan een gezamenlijk doel moet je elkaar kunnen vertrouwen. En om dat vertrouwen op te bouwen, is tijd nodig en moet je elkaar goed leren kennen. Maar 'vertrouwen', wat is dat? Bedoelen we allemaal hetzelfde a...


Afwijken van het proces: Organisatorische olifantenpaadjes

hnwblog

Olifantenpaadjes zijn er in allerlei soorten en maten: Fysieke olifantenpaadjes (de uitgesleten paadjes in het gras), sociale olifantenpaadjes (gedragspatronen die we niet verwachten of gepland hadden) en olifantenpaadjes in organisaties, waar mensen...


Het Nieuwe Werken eist persoonlijke effectiviteit (I)

hnwblog

Persoonlijke effectiviteit is cruciaal om het Nieuwe Werken te laten slagen, maar wat is dat eigenlijk, persoonlijke effectiviteit? Aangezien de hoeveelheid tijd en energie die een medewerker beschikbaar heeft constant is, zit de crux hem er dus in o...