"Meer dan 3024 artikelen over Het Nieuwe Werken"

Werken 2.0

Nieuws


Thuiswerken wordt trend in contactcenters VS

Thuiswerken wordt trend in contactcenters VS


Volgens onderzoek van Datamonitor is het aantal contactcenter agents dat vanuit huis werkt toegenomen met 23% in de VS. Virtuele contactcenters zijn "de nieuwe norm" geworden als het gaat om kosten-effectieve en hoogwaardige klantinteracties. Telewerken en homesourcen zal verder toenemen.

1.75% van de Fortune-500 bedrijven past homesourcing van contactcenter agents toe, of is bezig hiervoor plannen te ontwikkelen. Schattingen van het percentage thuiswerkende contactcenter agents schommelen rond de 17% overall en lopen in sommige sectoren op tot 60%.

Datamonitor verwacht tot en met 2015 een groei in het aantal thuiswerkende contactcenter agents van jaarlijks 20%. Deze groei is vijf keer zo groot als de verwachte groei in het aantal uitbestede klantcontacten.

Tags: thuiswerken, onderzoek, kostenreductie, trends, contactcenters

Deel dit artikel via Email Deel dit artikel op Twitter Deel dit artikel op Facebook Deel dit artikel op Hyves Deel dit artikel op LinkedIn Deel dit artikel op NuJij.nl
0 reacties


Vertel ons hoe u erover denkt


Plaats een reactie met uw LinkedIn account Klik op de LinkedIn button om een reactie te plaatsen


Gerelateerd Nieuws

Nog geen stormloop op de Chief Happiness Officer Nog geen stormloop op de Chief Happiness Officer

8 lessen uit Het Nieuwe Werken 8 lessen uit Het Nieuwe Werken

Flexibilisering van de arbeidsmarkt. Omstreden maar het levert miljarden op Flexibilisering van de arbeidsmarkt. Omstreden maar het levert miljarden op

Zelfstandige professionals nog steeds bezorgd over Wet DBA ondanks uitstel Zelfstandige professionals nog steeds bezorgd over Wet DBA ondanks uitstel

Werknemers willen recht om onbereikbaar te zijn voor de baas Werknemers willen recht om onbereikbaar te zijn voor de baas

8 Tips om burn-out te voorkomen 8 Tips om burn-out te voorkomen

Te veel flexibiliteit leidt tot stress en onzekerheid Te veel flexibiliteit leidt tot stress en onzekerheid

Gerelateerde Blogs

Vertrouwen in een virtuele werkomgeving (Deel 1)

hnwblog

Wanneer je met een team mensen samenwerkt aan een gezamenlijk doel moet je elkaar kunnen vertrouwen. En om dat vertrouwen op te bouwen, is tijd nodig en moet je elkaar goed leren kennen. Maar 'vertrouwen', wat is dat? Bedoelen we allemaal hetzelfde a...


Afwijken van het proces: Organisatorische olifantenpaadjes

hnwblog

Olifantenpaadjes zijn er in allerlei soorten en maten: Fysieke olifantenpaadjes (de uitgesleten paadjes in het gras), sociale olifantenpaadjes (gedragspatronen die we niet verwachten of gepland hadden) en olifantenpaadjes in organisaties, waar mensen...


Het Nieuwe Werken eist persoonlijke effectiviteit (I)

hnwblog

Persoonlijke effectiviteit is cruciaal om het Nieuwe Werken te laten slagen, maar wat is dat eigenlijk, persoonlijke effectiviteit? Aangezien de hoeveelheid tijd en energie die een medewerker beschikbaar heeft constant is, zit de crux hem er dus in o...