"Meer dan 3031 artikelen over Het Nieuwe Werken"

Werken 2.0

Nieuws


Klantenservice Vodafone 24/7 bereikbaar via social media

Klantenservice Vodafone 24/7 bereikbaar via social media


Vodafone introduceert vandaag de 24/7 Web Crew. Klanten kunnen op ieder gewenst moment in contact komen met een medewerker van de klantenservice via de belangrijkste sociale media platformen Facebook, Twitter en Hyves.

Dag en nacht online

Met het verruimen van de 'openingstijden' komt Vodafone tegemoet aan de wens van veel klanten om ondersteuning te krijgen op het moment dat het hen uitkomt. De 24/7 Web Crew kan ook klanten helpen die ‘s avonds of 's nachts hulp nodig hebben of klanten die in het buitenland verblijven en te maken hebben met tijdsverschil.

Social media vormen een laagdrempelige en snelle manier om contact op te nemen met de klantenservice. Klanten kunnen via Facebook, Twitter of Hyves al hun vragen stellen. Ook worden volgers geïnformeerd over tips en trucs over producten en diensten.

Snelheid van social media

Peter Doveren, Directeur Klantenservice bij Vodafone: "Het feit dat we vierentwintig uur per dag, zeven dagen per week, klaar staan met onze 24/7 Web Crew via Twitter, Facebook en Hyves is uniek in de telecommarkt. Maar dat is niet de reden waarom we hier voor kiezen. We willen onze klantenservice nog toegankelijker maken door op ieder gewenst klaar te staan voor vragen van klanten. De snelheid van social media is hier een uitstekend medium voor. Met wat extra koffie voor tijdens de nachtelijke uurtjes gaan onze 24/7 Web Crew medewerkers met veel enthousiasme van start."

Tags: communicatie, twitter, smartphones, facebook, hyves

Deel dit artikel via Email Deel dit artikel op Twitter Deel dit artikel op Facebook Deel dit artikel op Hyves Deel dit artikel op LinkedIn Deel dit artikel op NuJij.nl
0 reacties


Vertel ons hoe u erover denkt


Plaats een reactie met uw LinkedIn account Klik op de LinkedIn button om een reactie te plaatsen


Gerelateerd Nieuws

Werknemer is zwakste schakel bij veiligheid bedrijfsdata Werknemer is zwakste schakel bij veiligheid bedrijfsdata

Nog steeds veel zorgen over veiligheid van de cloud Nog steeds veel zorgen over veiligheid van de cloud

De keerzijde van digitaal werken: digitale rommel De keerzijde van digitaal werken: digitale rommel

6 Devices waarmee je overal kunt werken 6 Devices waarmee je overal kunt werken

Digitalisering is voor veel organisaties nog steeds stap te ver Digitalisering is voor veel organisaties nog steeds stap te ver

Wearables op de werkplek. Wat zijn de regels? Wearables op de werkplek. Wat zijn de regels?

Digitale revolutie lijkt zo goed als geslaagd Digitale revolutie lijkt zo goed als geslaagd

Gerelateerde Blogs

Nieuwe werkers, nieuwe skills

hnwblog

Zowel voor het delen van gegevens en informatie als voor communicatie zijn steeds meer handige tools beschikbaar. Met Het Nieuwe Werken en door dergelijke tools verandert niet alleen de praktische invulling van een functie, maar ook de inhoudelijke k...


Waarom de één social media omarmt en de ander het negeert

hnwblog

Waarom omarmt de één een nieuw fenomeen als social media direct, kijkt de ander eerst de kat uit de boom en zet weer een ander de hakken in het zand? Diana Russo en Marnix van der Zalm gebruiken de drijfverentheorie van Graves om het acceptatieproces...


Cloud computing: hoe zit het met de juridische ins en outs?

hnwblog

Het rechtskader van cloud computing is breed en volop in ontwikkeling. Mr. Victor de Pous zet dit in zijn Trendanalyse Outlook ICT Recht 2012 op overzichtelijke wijze uiteen. Belangrijk, cloud computing-diensten ontsluiten immers informatie, wat leid...